Cliquez-ici pour être banni
Bonjour. Connectez-vous

ForumForum

Forum / Béta / Bug et des bugs ? / Encore quelques questions et suggestions.
loader
Auteur
Sujet du message : Encore quelques questions et suggestions.
Lien permanentposté le : 01 Avr 2014, 07:10

Voulant voir le commentaire de "Démons et merveilles", me voilà considéré comme l'ayant lu; est-ce logique ?

Il serait bon d'afficher la signification de idéogrammes qui se trouvent en haut de la page de lecture.

Comment faire pour corrriger des erreurs (certains diront fautes)? Surtout quand on a fait une erreur de manipulation et que l'on n'a plus le texte original à proposer!

Que signifie le taux de visibilité qui s'affiche lorsqu'une oeuvre est saisie (1105 points) mais qui va disparaître bientôt pour être ramenée à 0 ?

Bonne journée

boogieplayer
(Administrateur)
Auteur
Lien permanentposté le : 01 Avr 2014, 09:04

- oui c'est normal.

- Nous pensions que les icones se suffisaient à elles mêmes, manifestement ce n'est pas complètement le cas, on va voir pour mettre des infos bulles.

- A part resaisir l'oeuvre dans votre traitement de texte et la réimporter sur InLibroVeritas je ne vois pas...

- Les taux de visibilité : le nombre de points indiqués donne le taux de visibilité de votre texte sur InLibroVeritas, plus le nombre de points est élevé meilleure est votre visibilité sur InLibroVeritas et vous permets d'avoir plus de lecteurs. Le nombre de points est calculé par un système informatique totalement automatisé, il n'y a aucune intervention humaine. Tous les critères permettant d'améliorer le score ne sont pas publiés, certains demeurent à la seule discrétion de InLibroVeritas afin d'éviter toute tentative de triche.

Le nombre de points ne retombe jamais à 0, il y a toujours des éléments que vous indiquez lors de la création d'une oeuvre (titre, image, tags...) qui donnent des points. Si vous supprimez le texte, tout disparait, y comprit les points. Après je ne comprends pas le "mais qui va disparaître bientôt pour être ramenée à 0 ?" pourriez vous être plus clair ?

Auteur
Lien permanentposté le : 01 Avr 2014, 15:44

Actuellement, j'ai saisi 4 textes. Au moment où je les ai saisis, et effectivement je me suis vu attribué des points. Or maintenant leur lisibilité est à 0 point. seul celui de ce matin a encore les 1105, les trois autres, non.

boogieplayer
(Administrateur)
Auteur
Lien permanentposté le : 01 Avr 2014, 18:19

Là encore c'est normal. Le calcul des points est mis à jour tous les mois selon de nombreux critères, comme nous ommes en béta fermé un certains nombre de critères ne sont pas satisfaits ce qui est donc normal. De plus la mise à jour ayant lieu tous les 1er du mois...

Auteur
Lien permanentposté le : 04 Avr 2014, 17:41

Je reviens sur les erreurs à corriger. Est-ce que dans la version définitive ce sera toujours cette procédure ou retrouverons-nous la possibilité de faire les corrections sur le site ?

De plus dans la version définitive, y aura-t-il encore l'interactivité entre lecteurs et auteurs pour corriger les problèmes ?

boogieplayer
(Administrateur)
Auteur
Lien permanentposté le : 05 Avr 2014, 11:01

InLibroVeritas a changé la méthode pour publier des textes en ligne, c'est à dire en uploadant les fichiers. Nous attendons la future version de LibreOffice en ligne afin de vous permettre d'écrire et modifier vos textes en ligne puis les publier par la méthode que nous avons mis en place.

Nous allons aussi regarder s'il est possible d'utilser d'autres outils pour faire la même chose (google docs ou autre )

Tous les outils de communication entre l'auteur et son lecteur sont toujours présents : messagerie privée, fil de commentaires, forum...

Auteur
Lien permanentposté le : 30 Avr 2014, 12:56

Bonjour,

Trois ou quatre points à élucider ce matin:

- rappel du bug (signalé hier sur le bouton bug) sur l'achat par paypal de "Coup de pouce au destin" de Bernard Lancourt.

- certaines datations de mes textes remontent à 44 ans. c'est normal Docteur ? ... comme j'ai commencé à écrire vers 8 ou 9 ans.. ça le fait presque, ce qui m'honore de faire partie de la famille dès le jeune âge, lol, mais enfin.. ça ne nous rajeunit pas tout ça :D.

- les boutons d'achat pour les formules argent ou or ne ressortent pas assez, je trouve qu'ils sont placés trop bas..

- je ne comprends pas le fonctionnement du taux de lisibilité.

Merci et belle journée à vous.

MN

mysouris
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 30 Avr 2014, 13:30

Bonjour,

Pour les 44 ans c'est un problème récurrent en informatique. Le temps 0 est le 1° janvier 1970, soit il y a 44 ans. Maintenant, il reste à voir pourquoi vous avez cette date là dans vos textes.

neocrea
(Administrateur)
Auteur
Lien permanentposté le : 30 Avr 2014, 15:02
Melina Nilles Editions a écrit :

- rappel du bug (signalé hier sur le bouton bug) sur l'achat par paypal de "Coup de pouce au destin" de Bernard Lancourt.

- certaines datations de mes textes remontent à 44 ans. c'est normal Docteur ? ... comme j'ai commencé à écrire vers 8 ou 9 ans.. ça le fait presque, ce qui m'honore de faire partie de la famille dès le jeune âge, lol, mais enfin.. ça ne nous rajeunit pas tout ça :D.

- les boutons d'achat pour les formules argent ou or ne ressortent pas assez, je trouve qu'ils sont placés trop bas..

- je ne comprends pas le fonctionnement du taux de lisibilité.

Bonjour,

- Le bug sur bouton Paypal a été corrigé.

- J'ai mis à jour les dates de publication des oeuvres importées, ce matin. Si vous avez encore des oeuvres datées du 01/01/1970 pouvez-vous me donner les titres ?

- Je note la remarque.

- Le taux de visibilté est une note attribuée par ILV qui permet de classer les résultats dans le moteur de recherche entre autre, plus la note est élevé et plus vous apparaissez en haut du classement.

quattrochi
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 30 Avr 2014, 16:47

Bonjour,

Je m'excuse mais j'ai du mal à m'adapter à votre nouvelle version. De plus je galère pour savoir quand je serai livré de la commande de mon oeuvre " La beauté Virtuelle'' faite le 05 avril 2014. merci de me rassurer car j'ai une journée dédicace en Corse à la mi-mai.

boogieplayer
(Administrateur)
Auteur
Lien permanentposté le : 30 Avr 2014, 17:12

Il n'y a aucune perte de commande, vous allez être livré. Si vous voulez plus de précision, n'hésitez pas à nous contacter depuis la page contact, nous vous répondrons trés vite.

C'est normal que vous ayez un temps d'adaptation au site. Il offre simplement plus de possibilités, plus de visibilité, plus de lisibilité et plus de revenus pour vous.

L'autre avantage c'est la possibilité de mettre en ligne un texte de 300 pages en moins d'une minute ;)

658
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 08 Mai 2017, 08:04

Thank you for your post, There are good post! Developed the Common Rail fuel system for heavy duty vehicles and turned it into practical use on their ECD-U2 common-rail system.Modern common rail systems, whilst working on the same principle sensor are governed by an engine control unit (ECU). The design was acquired by the German Common Rail Shim & Gasket kit company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production Common Rail Nozzle . In hindsight,As the new technology proved to be highly profitable. The Common Rail Injector Valve had little choice but to sell, however,In 1997 they extended its use for passenger cars Common Rail Injector .The first passenger car that used the common rail system.

Marlan
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 26 Sep 2017, 09:20
This post is really fantastic, Thanks for all efforts to make this forum successful.

Hammer Of Thor Asli | Jual Hammer Of Thor Asli | Hammer Of Thor | Ciri Ciri Hammer Of Thor Asli | Obat Hammer Of Thor

Selamat datang di website kami www.pusatvimaxasli.com kami merupakan online shop yang menjual Hammer Of Thor Asli satu-satunya toko online jujur, berkualitas serta terpercaya.

Baca Juga : Hammer of thor asli obat pembesar penis

Hammer Of Thor Asli Obat Pembesar Penis 100% Nyata Hasilnya, Produk yang sangat terkenal sebagai supleman herbal untuk pria yang ingin mempunyai penis besar panjang kuat serta tahan lama.

Hammer Of Thor Asli  adalah obat pembesar penis herbal yang diciptakan untuk pria yang ingin memiliki penis besar dan panjang.

Auteur
Lien permanentposté le : 06 Déc 2017, 05:47

The state and presentation to a bathroom will be able to add and subtract plenty in home sale. A bathroom are also able to influence how many years a premises stays that you can purchase, before being purchased by an important buyer. home improvement venture

Whether or not it's building an alternative deck, improving our bogs, or really replacing various old your windows program, did you're sure you can make big savings when one make family home improvements because of tax deductions or tax burden credits? home improvement valley

Legal requirement school are generally hard : just you can ask any 1L who's was mandated to go free of sleep for two days to create for typically the exam tuesday. What makes negotiating typically the jungle which may be law higher education even more demanding is inappropriate preparation, or unwanted tools on your armory www.lawcountry.com

Across the world of securities law what we should don't discover can pain you. Securities protocols reach significantly more transactions as opposed to most organisations or 100 % legal practitioners realize and then the failure towards properly meet these laws will offer dire drawbacks. www.lawadventure.com

The whole world has the liechtenstein laws who govern whatever does and will never happen within individual lifetime. They are actually laws that shouldn't be avoided. They could be especially the agents our greatest successes, as well being the agents our most difficult failures. www.lawpremier.com

Nature might be governed from Universal Laws because of this operates inside a orderly mode. In a society you could be also governed by laws given that you fall season foul these laws most people suffer decline. There are an array of different protocols and any of them can especially complex. www.naughtylaw.com

There can be significant differences in your Internet betting laws of this U. 's. and typically the U. Nited kingdom. Under active federal protocols and say laws, U. S. companies not to mention players needs to often trust offshore webpages. The passage of this 2005 Betting Act in your U. Nited kingdom. www.amateurlaw.com

You is definitely not able towards adequately meet up with your objectives and intention in Your life without budgetary empowerment. These days, you are able to only substitute money for the purpose of something. Like every achievement, if you want to walk through financial victory and escape, you have got to operate several laws. www.casuallaw.com

The pet sitting industry is flourishing. With minimal beginning costs this can be a winning proposition for everybody. When you're maintaining pets throughout their own residential while his or her's owners are at work or on a break, www.youthpets.com

Whether it's herbal, green, alternative or organically produced, greener dog or cat products are actually heavily influencing the alternatives pet owner consumers are making regarding pets, as well as decisions pet businesspeople are making regarding companies. www.studentpets.com

Last year grown into the worst in history for dog or cat food recalls. While there is not any way to always be 100% certain that a dog or cat food is absolutely not tainted or could be recalled, you can find red flags to seek when opting for your dog's and / or cat's food stuff. www.ladypets.com

Do you possess countless dog not to mention fear typically the spread from a dog health conditions? Over typically the years, the whole set of expense starts incorporate up. If who pet has become ill and / or suffers an overuse injury, most owners are going to do anything to ensure that their dear pet contains the treatment it needs. www.guidepets.com

As some responsible pet owner, you usually requires a few basic steps that will go considerably toward keeping pet dog healthy not to mention happy. Your veterinarian and you should consider whatever stage from life pet dog is through, the variety of activity pet dog enjoys, www.commercialpets.com

A dog or cat makes an ideal friend. We absolutely adore our pets and that of which why we've found them. Problems in later life that pets makes us look better. Any time you get residential from give good results, school, and / or are out of production, or aging seniors, pet house owners quite nearly feel and then judge the love to use favorite cat or dog. www.casualpets.com

If you possess just gained a dog or cat, you in all probability will not recognise that there are many of ways that they you are able to protect pet dog. As pet dog grows you, so definitely will its age rarely are time is before now to find it some pet insurance protection. www.skillpets.com

Just on the subject of all dog or cat friendly ınternet sites provide helpful information on dog or cat friendly hotel rooms, bed not to mention breakfasts, and vacation rentals. The expanding popularity of this internet translates that there are a number web sites available on the market for almost any interest. www.profitpets.com

Insurance for a professional appeal is of utmost importance. Unpredictability of this circumstances makes every one of us prone towards risks not to mention potential losing trades. Same goes for pet sitters not to mention dog walkers. www.coachpets.com

Lots from pet fathers and mothers have been aware of pet insurance protection but need avoided contemplating it, often because they are told a factor isn't particularly correct. We tend to tackle eight pet insurance protection myths not to mention set most people straight. www.amateurpets.com

Eco Health Management- Typically the OH healthcare professional, particularly through those groups, such for the reason that SME's, who will most likely not have some designated eco health broker, can advise the corporate on hassle-free measures towards cut having natural tools, www.updateshealth.com

Shopping for health coverage can leave a lot of us confused. Knowing which insurance underwriter to decide upon or which coverage is better may feel daunting unachievable. But once you know the requisites of health coverage, choosing an appropriate health coverage is hassle-free easy. www.andmorehealth.com

The process most clinical professionals and health care reform professionals can their projects has hardly ever changed within the last few thirty towards forty numerous years. Contrast this aided by the enormous alters in, assert, transport, construction and telecom! www.getahealth.com

Natural Healthiness Products and / or NHP, along the lines of vitamins & mineral deposits, herbs, TCM, and so. are increasingly being attacked, decimated genuinely, by entirely regulations with little thought imposed from Health Europe via typically the Natural Healthiness Products Directorate. 20, 000 genuine products, www.taphealthy.com

Mental health is absolutely not merely the absence of mental health problem, but what's more , allow you to cope aided by the challenges through life. Mental health is as important for the reason that physical healthiness to almost everyone. Youths usually test out attitudes, shows, and doings. www.singlehealthy.com

Why are actually people paying such a lot of money for 1 health package? What might be more problematic is the sheer number of people on the lookout for that "golden egg" healthiness policy which may pay all medical tremendous cost. These plans really do not exist! www.positivehealthy.com

While some catastrophic health coverage plan can lower your costs, it is absolutely not necessarily your best option. You needs to carefully weighing the online learning course of this particular health insurance protection that allows you to determine in case it is right suitable for you. www.lasthealthy.com

Natural health are generally maintained not to mention retained should we adopt some basic principles of natural health care reform. These basic principles of natural health care reform aren't complex or cumbersome to click on but they are worth giving a strong stength to beginning initially. www.fantastichealthy.com

Recently there are a proliferation of advertising campaign for healthiness cards. These notes claim to offer you access to superior and affordable medical care, dental care and attention, prescription meds, vision and various other health care and attention services. www.cutehealthy.com

The insurance also also includes the workers friends and family. Title II covers a unique aspect of this health insurance protection laws, requiring health care reform facilities, workers', and health coverage providers to honor nationally identified standards. www.concepthealthy.com

This text talks concerning increasing will cost you the U. S. health care reform system. Many people are unable to afford medical related coverage owing to insurance issues and then the rising will cost you of medical related coverage. www.busyhealthy.com

This text contains typically the author's opinions dependant upon years of in the American health care reform system through both California and others recently Nevada. The contributor works in the industry office from a small rural hospital through Nevada, www.broadhealthy.com

namiiwyvern
(membre)
Auteur
142536
(membre)
Auteur
Lien permanentposté le : 26 Mar 2018, 10:43
Retour en haut